aku nampak aku dengar aku tulis..

aku buat apa ekk?

sibuk nak siapkan buku log dengan buku catatan harian...

Salam selamber..ni pic aku ngan si yakuza nogoii sembilan..kalau korang tgk muka kitorang betul2, korang akan nampak yang muka kitorang ni mimik muka yang tengah kecewa + geram + marah (yeke?)...mane taknye...cari umah sewa kt jelebu ni cam cari umah sewa kt KL..gi sane penuh, gi sini penuh..pehh!! menyirap la sial...buat habis minyak moto aku je! so, member aku ni meyuarakan suara pendapat satu malaysia..kitorang nak buat satu pondok kat sbelah balai bomba..si mamat ni kos pembangunan..dia leh setelkan...pasal karen plk, serah kat aku..memang aku buat lampu pondok kitorang cam KLCC. Pehhtfgchxzz!!!! (EHH!!, kebetulan pakai baju yang same ngan pic entry di atas) XD

2 responses to "Cari umah sewa"

  1. dlm2 antara kowg berdua neyh...aq lah yg paling encem...muahahahaha....=)

    apis,aq rasa baju ko tertinggal huruf H kt dpn... Da la beli baju tertinggal huruf H.. Apa nk jadi daa...hahahaha

    Shamz The Ordinary Person

  2. ULK : Unit Latihan Khas..

    Apiz Morinho

Leave a Reply

Terima Kasih atas umpatan anda!